piątek, 8 maja 2015

Czwarty odcinek cyklu podsumowań projektu „Rozkochać głuchoniewidomego w samodzielności”.

Czwarty odcinek cyklu podsumowań projektu „Rozkochać głuchoniewidomego w samodzielności”.
Zajęcia wizażu

„Zajęcia z wizażu to byłą dla mnie przede wszystkim dobra zabawa.”
„Dla mnie ciekawe było poznanie nowych kosmetyków.”
„Poznanie nowych umiejętności w poprawianiu swojej urody.”
„Podkreślanie swoich atutów.”
„Nabrania pewności siebie.”
„Uporządkowałam swoją wiedzę w zakresie stosowania pewnych kosmetyków.”
Cytaty z wypowiedzi uczestników zajęć


No i zakończyło się a może raczej zaczęło. Zapoczątkowało jeszcze większą i owocna współpracę. Moje Panie i Moi Panowie, którzy uczestniczyli w zajęciach wizażu prowadzonych przeze mnie bardzo aktywnie brali udział w warsztatach. Każdy z uczestników mam nadzieję nauczył się jak dbać o siebie, jak poprawić swój wizerunek, jak dobrać kosmetyki odpowiednie dla siebie i jak poczuć się zadowolonym.
W ramach zajęć odbywały się indywidualne spotkania oraz zajęcie grupowe. Dużą pomocą w zajęciach grupowych wykazały się wolontariuszki, które niestrudzenie wraz ze mną starały się stworzyć kąciki piękna (tak uczestnicy i uczestniczki nazywali stanowiska pracy podczas zajęć grupowych).
Największym prezentem dla mnie osobiście była ich satysfakcja i uśmiech oraz ogromna chęć współpracy. Jedna z uczestniczek powiedziała, że ponownie poczuła się kobietą i to jest piękne tak właśnie się poczuć. Każdy z nas myślę dąży do tego piękna wewnętrznego najbardziej.

Relacja: Joanna Szubert, instruktorka zajęć wizażu
Wywiady z uczestnikami projektu „Rozkochać głuchoniewidomego w samodzielności”: Henryka Machola, Przewodnicząca Rady Klubu Osób Głuchoniewidomych na Pomorzu.

2 komentarze:

  1. Dziękujemy Asiu, nauczyłaś nas jak być piękną. Zawsze chętnie odpowiadałaś na wszystkie nasze zapytania i wątpliwości. Byłaś naszym psychologiem ciała i duszy.
    I jak powiedziała p. Ania Bik : Jesteś jak pogotowie ratunkowe, otwarta dla nas, służącą radą i dobrym serduszkiem .

    Danuta Piaskowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Ci Asiu za tak wspaniałą lekcje wizażu i za twoją wspaniałą pomoc za którą serdecznie dziękuje
    Henia

    OdpowiedzUsuń