niedziela, 16 października 2016

Wywiad z Józefem Jordanem z cyklu olimpijskich wspomnień

Rozpoczynamy cykl wspomnień "VI Olimpiady Osób Głuchoniewidomych w Konkurencjach Przeróżnych". Podczas trwania Olimpiady Danuta Piaskowska wraz z Wiktorią Jendrzejewską przeprowadzały wywiady z uczestnikami. Pierwszą jaką prezentujemy jest rozmowa z wicemistrzem warcabów Józefem Jordanem.
Aby wspomnieć lepiej tą konkurencję kilka fotografii:

Danuta Piaskowska: – Dzień dobry.
Józef Jordan: – Dzień dobry.
– Mam przed sobą zawodnika z drużyny żółtych Józefa Jordana. Brałeś udział w warcabach. Powiedz jakie masz wrażenia?
– No, wrażenia były niesamowite, czuję się taki spełniony, bo wykazałem się możliwościami takimi jakie posiadam. W przyszły roku też chcę brać udział w warcabach i w innych konkurencjach oczywiście. Bardzo mnie to satysfakcjonuje i jestem z tego zadowolony.
– Która konkurencja podobała ci się najbardziej podczas sobotnich rozgrywek i w jakich brałeś udział?
– Brałem udział w biegu na 60 metrów z przewodnikiem i to mi się bardzo podobało.
– Czy ogólnie lubisz sport i jest on dla Ciebie pasją?
– Tak, lubię sport, lubię się udzielać w sporcie w miarę swoich możliwości i zdrowia. Robię to żeby czuć się lepiej, spełniony w tych różnych konkurencjach.
– Czy według ciebie jest jakaś rywalizacja między drużynami?
– Na pewno jest, bo każdy chce być dobry. Jestem szczęśliwy z możliwości bycia wśród innych. Jest ogólne zadowolenie i w moim odczuciu i w innych pewnie też.
– Bierzesz udział drugi raz w Olimpiadzie i w przyszłym roku też chcesz być jej uczestnikiem?
– Tak, jak będzie taka Olimpiada to postaram się uczestniczyć, bo daje mi to dużo wrażeń , dużo radości.
– To ja dziękuję za rozmowę i życzę dalszych sukcesów.
– Dziękuję bardzo.
Spotkanie zrealizowane w ramach projektu "VI Olimpiada Osób Głuchoniewidomych w Konkurencjach Przeróżnych" finansowanego ze środków Rządowego Programu na rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata 2014-2020 (ASOS).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz