piątek, 27 grudnia 2013

JAK OGLĄDAŁEM ZABYTKI KRAKOWA DOTYKIEM RĄK

Dnia 16 listopada 2013r. zakończyły się warsztaty komputerowe w Muszynie, w których brałem udział. 
W drodze powrotnej do domu duża grupa uczestników postanowiła zwiedzić najciekawsze zabytki Krakowa. Pod opieką gospodarza Radka Lebowskiego, który oprowadzał nas po Krakowie oglądałem rękoma osiem makiet zabytkowych obiektów. 
Opowiadanie o zabytkach, choćby najdokładniej i najpiękniej nie oddaje wizji rzeczywistego piękna budowli. Dopiero dotyk i opowiadanie Radka pozwoliło mi na żywy obraz pod palcami rąk, szczególnie kunsztowne kształty budowli stawianych przez dawnych mistrzów. 
Dbające o zabytki Władze Miasta Krakowa nie zapominają o pokazaniu ich osobom niepełnosprawnym i niewidomym. Za to jestem wdzięczny.

Janusz Jach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz